Liten update

Vi är lite off road just nu. Ja, ur bloggsynvinkel eller vad man säger.Mycket med det hela och nej jag har inte hittat en medryttare än men det löser sig nog hoppas jag.Idag har jag och Greger varit nere i Medhamra närmare två timmar och busat runt. Vi har galopperat mest hela tiden eftersom det var en viss herre (och eftersom det bara var jag och Greger som var iväg så kan ni ju räkna ut vem) hade fruktansvärt mycket spring i benen.


Var även i och badade i det underbart klara vattnet och det var kul. Ja efter lite övertalningsförsök då Greger glömt bort att han faktiskt badat förut. Vi stod som fastvuxna utan att röra oss varken framåt eller bakåt en stund där på strandkanten. Sen knallade vi i och det enda som inte var så populärt var när vattnet nådde till magen (ja på hästen då) för då tog vi några rätt snabba steg in mot kanten igen. Vi vet ju alla att magen är värst att doppa så jag klandrar honom inte...


Sommarbete på fredag. Gräs och gräs och magar. Fint blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0