körtt och gött som vi östgötar skulle säga

Mysig tur idag. Blev bara skrittarbete återigen (har börjat fundera på om man skulle ta hästen och flytta till kanarieöarna under vinterhalvåret..) och upp och ner för de få backar vi har i grannskapet.
    Greger lossnade riktigt fint i både sidorna och nacke så det kändes att man gjorde någon nytta i alla fall.

Han har börjat fälla också förresten så nu är det inte långt kvar... Haha.




GREGER SER ER! (Så här ser de flesta bilderna på honom ut kan jag erkänna. Han gillar närbilder.)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha ha, han är sig lik! Jag känner definitivt igen den typen av bild!

2009-01-31 @ 17:53:47
Postat av: Åsa

Japp, Kajsa är lik sin pappa! Helt omöjligt att komma in i hagen med kamera utan att hon trycker upp nosen i linsen :-)

2009-02-01 @ 13:08:50
URL: http://kajsakavat06.blogg.se/
Postat av: Myra

Jag kan inte sätta mig i hagen med kameran, för då har jag ett helt gäng långa näsor som flåsar på linsen. Hopplöst. Haha

2009-02-02 @ 21:57:47
URL: http://myrasmysterier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0