jaja

Jag har inte varit ute i stallet sedan i lördags på grund av alltför mycket jobb (allt för lite ledighet) och mitt abstinensbesvär har växt till oanade höjder. Idag är dock den enda dagen som jag inte jobbar dubbelt (sa faktiskt ifrån till och med) så jag kastade mig upp på cykeln när jag slutade och överträdde diverse hastighetsbegränsningar på vägen hem.

Helt sjukt men när jag klev i mina Blundstones kände jag mig som hemma, fötterna trivdes suckade förnöjt och sa "det var på tiden". Typ.

Väl ute i stallet blev det inget annat än mockning, matgöra och pyssel med Greger på grund av isgata (jag höll på att dratta på ändan när jag hämtade honom från hagen). Jäkla skit säger jag bara, kan inte vägarna hållas fria från fryst vatten?

På söndag blir det ridning i alla fall för då ska vi till ridhuset. Mer tvång än vilja kan tilläggas eftersom jag fortfarande får panik bara jag tänker på att Gregermannen ska lastas, stängas in och åkas iväg med. Inte för att han har något emot det, som jag har skrivit tidigare så tycker han att det är kulkulkul.

Det tycker inte jag. Klart jag vill åka iväg på utflykter, träningar osv men jag mpr skit innan och under tiden. Fast har man en kusin som mer eller mindre tvingar en så har man inget val. Jag tycker om dig ändå Pernilla. ;-)

Så dom här ska vi träffa på söndag:

  


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, du Sarah. Till sommaren får vi väl lämna dig på lastträningkurs en månad hos Pernilla ;0)Tänk på att du är en stor flicka nu men en stor hästpojke som faktisk är på sitt 6:e år. Du kan om du vill...tur Pernilla finns när inte Mia rår på dig...hehehe...

2009-01-22 @ 18:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0