Intet nytt egentligen

Okej, jag skriver visst här lite sporadiskt känns det som. Beror på mycket jobb, ingen direkt variation i ridningen (med det här jäkla underlaget är man glad de dagar man kan trava...)

Fast idag var det ett helt UNDERBART ridväder och jag hade kunnat tillbringa flera timmar på hästryggen. Ja, nu blrv det inte så eftersom jag var uppe i stallet klockan sju, fixade snabbt och red typ 45 minuter. Ridningen gick finfint, Greger var fin och flexibel i tempoväxlingarna och han blev lösgjord och stadig i vändningarna på slutet.

Började jobba klockan elva. Typiskt en sådan här dag. Jag måste lära mig att säga nej antar jag.

Förövrigt har jag hämtat mig efter Greger och min flyg och kraschlanda incident och det enda som finns kvar nu är blåmärkena på knäna. Samt en fjäskande häst som tydligen fortfarande har dåligt samvete för att han for runt (eller upp och ner) som en stolle.


     Micke fixade en finfin namnskylt, vilket inte jag och Frida  lyckades med fast vi slog våra (mycket) kloka huvuden ihop. 

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag förstår inte riktigt, VÄDRET???? Det är väl inget fel på. Det har ju varit perfekt sista veckan, synd att man legat i sängen. Aha... nu förstår jag. Ni kör inte med dubbat o sulor....klart då kan det ju vara lite slirigt..lugn det är vår snart ;)Vi ses på löshoppningnen.

2009-02-14 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0