Satans hästkräk

Ja, som ni förstår av rubriken så har det inte gått bra idag. Skulle åkt i väg på löshoppning men hästkräket vägrade gå in i transporten. Blev helt blockerad och trotsig.

Han var billig då kan jag lova. Emelie ska kontaktas och hästfan (ursäkta språket) ska få sig både en och annan dust. Emelie har nämligen inga problem med transporter till skillnad från mig. Då ska han få se på annat.

Jaja, vi åkte iväg på löshoppning ändå. Man har ju alternativ så att säga. Pingu blev gladare än gladast och hoppade hur fint som helst (och högt ofc) som vanligt. Bästa utflykten på länge tyckte han som de senaste gångerna av transportering bara fått åka till tandläkaren.

Greger han fick gå och ruttna i hagen istället. Rätt åt honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Terapi Sarah!!!!

2009-04-22 @ 19:22:26
Postat av: Jeanette

Jag förstår din frustration. Jag har ju tidigare läst om dina (egna) våndor inför lastning och transport. Här kommer ett tips, titta in här: http://www.coachstegen.se/



En duktig tjej som också är i hästvärlden och vet hur den ser ut. Hon har ganska ny som företagare inom detta så jag tror inte att hon är alltför dyr. Hälsa från mig! Lycka till!

2009-04-23 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0