Greetings from sunny Vadstena

Hej allihopa!

Idag har jag varit hur duktig som helst. Ja, alltså det är jag ju jämt (snyggast, snällast och roligast också) men idag var jag på topp. Det sa mamma i alla fall.

Kunde visst mycket mera än vanligt. Typ sådana där sidoförflyttningar och snygga galoppfattningar samt galopp i långsamt tempo.

(Säg inget till mamma men det kan jag egentligen jämt, har bara inte lust och skiter i vad hon säger ibland för hon tjatar så dant...)

I alla fall så bestämde jag mig idag för att inte bajsa i vattenkoppen. Kanske gör det i morgon istället för då har inte mamma mig, mormor kommer istället. Tror att hon inte blir lika arg som morsan. Hon tycker om mig ändå och det bästa är att jag jämt får godis och extra mycket mat när hon tar hand om mig. Vi har sagt att vi inte ska säga något till mamma men hon får nog inte reda på något ändå... Skriver det ju bara här.

Ja alltså mamma säger att hon älskar mig och det gör hon nog med. Fast hon kan bli hiskeligt arg ibland och jag förstår inte problemet. Jag kan väl inte rå för att jag vill se hur grimmorna smakar och vad som finns i botten på ryktlådan? Har inte lyckats smita in i sadelkammaren heller för mamma stoppar mig jämt. Hinner bara få in framskankerna. Men en dag ska jag lyckas...

Nä, sol ute ju så nu ska jag vältra mig i den lerigaste delen av hagen, leka lite med Baldur och Pingu och pussas lite (schhh) med Olivia.

Hörs då! Ha de gött!

The one and only
Silver Tail "Greger" Gregory aka "Munter"


Kommentarer
Postat av: Myra

Hihihi. Heja Greger!

2009-04-06 @ 09:41:04
URL: http://myrasmysterier.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Tjena kompis! Här kommer dagens tips:



Inne i huset där människorna bor på natten finns något som heter kök och där finns något som kallas för skafferi, det är ett skåp där man kan hitta morötter, äpplen och potatis. I kylskåpet finns varmkorven som du gillar i grillad form... Efter denna festmåltid så tar du en tupplur på mattan framför tv:n....



Hälsningar från din fläckiga gamle kompis

2009-04-09 @ 16:56:52
Postat av: Lena

En kille i min smak! Måste bara få tillägga att dom där människorna kan vara riktiga pain in the....you know?! Aldrig får man ha något kul runt dom. När man utforskar saker och tar egna intiativ, då får man skäll och när man inte gör det, så får man åxå skäll! Hur ska dom ha det?? Stå på dig, för eller senare kommer du att lyckas ;0)

Soliga Hälsningar

Copy Cat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0