Greger is his name

Fortfarande är inte allt som det ska men jag orkar inte dra upp allt nu. Mer än att det är något som inte stämmer med Greger när han beter sig som han gör eftersom han är den snällaste hästen jag någonsin har träffat och att han bara utstrålar godhet. Visst är han pillimarisk men han skulle aldrig göra något beräknande eller testa "farligheter". Han halvreser sig när man bara är ute och skrittar och även om man så bara går promenad med honom så konstrar han.

Jag tror att alla som någon gång har träffat honom, haft hand om honom håller med mig när jag säger att han aldrig skulle göra något elakt. Han vet helt enkelt inte hur man gör.

Så.. tills alla symptom och oklarheter är utredda av kiropraktorer, tandläkare och min bästa ridinstruktör (som själv erbjudit sin hjälp) så bjuder jag på de här bilderna även om jag ser ut som ett miffo.

Sådan matte sådan häst, vi har nog umgåtts för mycket för man blir tydligen som man umgås.

                                            

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Sara,

klokt av dig att först undersöka att allt står rätt till. För visst är Greger världens bussigaste häst med ett hjärta av guld! Dock kan även sådana hamna i trotsåldern, brukar hända runt 4-5 års ålder...



Hoppas allt löser sig så snart som möjligt!



Många kramar från norr till er alla

Jeanette

2008-07-25 @ 08:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0