Mormors lilla kråka!

"Mormors lilla kråka skulle ut och åka ingen hade han som körde" och det instämmer jag helt i. Jag och Greger har nämligen deltagit i en kurs i centerad ridning, det var en jätte häftig upplevelse.
Förstår nu varför vår "lilla kåka" slank än hit & dit dock inte ner i diket däremot tvärr stopp emellanåt. Allt hänger ju på balansen som jag har haft svårt att hitta och som jag kommer att få fortsätta att få jobba med.
Däremot är Greger helt enkelt underbart lyhörd (på både gott & ont för min del) han fattade direkt när jag gjorde rätt och naturligtvis struntade han totalt i mig då jag gjorde fel, bättre läromästare finns nog inte.
Känner att Gregge & jag har en helt ny grund att stå på och det ska bli jätte kul att försöka att hitta det här samspelet tillsammans. Därför vill jag ge instruktören Anki Hansson ett STORT TACK FÖR ALL HJÄLP och om ni som läser detta vill veta vad det innebär med centrerad ridning så rekomenderar jag er att gå in på hennes hemsida www.harmoniskridning.com. i stället för att jag ska försöka att förklara och röra till det hela.
Vi har för övrigt kommit hem till stallet igen, skönt att ha alla bekvämligheter till hands, tror även att kusarna tycker att det känns bra att vara hemma.

Tack & Hej

Mormor Mia 

Kommentarer
Postat av: Lena wiberg

Hej!
Jätte kul att se att Greger mår så bra. Det var jag som tog hand om honom från det att han var någon månad tills han kom till Jeanette. Har nog någon bild på honom i täcke, när han var riktigt liten, för att det var bus väder. Om ni är intresserade kan jag maila över bilder på hans mor och far?
Mvh
Lena

2007-09-10 @ 17:57:41
Postat av: Sarah

Hej Lena!
Det skulle vara jätteroligt om du ville maila över bilder på hans mamma och pappa. Du får gärna maila över "täckesbilden" också och om du kanske har några fler kort på honom från det att han var föl (nu är han mest långbent och skranglig;). Vad roligt att höra från någon som har haft hand om honom när han var liten!
Du kan maila till den här adressen: [email protected]
Mvh Sarah, Mia och Greger.

2007-09-12 @ 18:55:06
URL: http://silvergreger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0