Arg bara på mig själv

En del dagar känner man inte riktigt för att hitta på något med sin fyrbenta vän men man ger sig ut ändå. Annars smyger sig det dåliga samvetet på. Ibland går det jättebra de dagarna och ibland går det åt fanders. Idag rör det sig om det sistanämnda.
   Kort sammanfattning (utvecklar jag det hela blir jag bara arg på mig själv igen):
* Jag = noll inspiration, seg och trött
* Jag = för (dum)envis för mitt eget bästa (dummadumma Sarah, bli lite medgörlig...)
* Greger = bus/bråk dag.
* Greger = unghäst (det säger sig själv att det inte kan gå bra jämt när det inte ens gör det med en utbildad häst)

För övrigt var det mycket blåst ute och mycket var "farligt". Åtminstone kunde man låtsas som om allt var det tyckte Greger.

Ändå älskar jag honom lika mycket som förut.



Sådana här dagar ska man följa sin intuition och strunta i att ge sig ut och jobba. Ibland är dagar bara mysdagar och då ska man hålla det på den nivån.

/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0