AHA-upplevelse

I går hade jag min aha-upplevelse med Gregge man, det var helt underbart.
Red mycket åttvolter och han lyssnade totalt på mig, tillslut hade jag inget i "handen",däremot
ett "fruktansvärt" skjut från baken.
Att det sedan var helt vindstilla och solsken under den tiden jag red gjorde ju inte det hela sämre.
I bland känner man att livet är underbart och det var precis vad jag gjorde.
Tack älskade unge för att du trodde på mitt "barnbarn" och köpte honom när jag själv var tveksam till
att köpa en sådan ung pålle.
Älskar er båda.

Tack & hej från mormor Mia

Kommentarer
Postat av: Myra

Känslan när allt fungerar sådär klockrent är banne mig oslagbar.
Det är så kul att mormor också rider, tycker jag. Mormor i den här familjen är mest rädd och håller sig på säkerhetsavstånd...

2007-12-10 @ 23:28:16
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Sarah

Myra: Greger har en tuff mormor och jag har världens bästa mamma. :)

2007-12-11 @ 13:55:53
URL: http://silvergreger.blogg.se
Postat av: Carina

Heja Mia!!
Du är så himla duktig.
I bland förstår jag inte hur du bär dig åt. Missförstå mig rätt. Du har ju inte de förutsättningar som de flesta andra har. Vilken kämpe du är!! Jag är helt övertygad om att Greggan var ämnad för er.
Kram Carina

2007-12-11 @ 17:19:31
Postat av: Jeanette

Jag vill också tacka för att ni trodde på honom. Och för denna blogg som jag ofta tittar in på och det slutar alltid - lättrörd som jag är - att jag precis som nu sitter och snyftar.. Av lycka! Jag sade nej till säkert runt 15 intresserade köpare... Greger var och är värd det bästa. Och det har han fått. Tänk att det kan bli så rätt! Helt underbart.
Jag ska försöka komma ner och hälsa på er i sommar.
KRAM TILL ER ALLA!

2007-12-12 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0