Bilder!



Idag gick jag och Greger en promenad i det fina vädret. Jätteskönt men jag var tvungen att bli lite arg på honom för han ville inte gå som man ska göra (bakom mig och inte på eller framför...). Så jag backade honom ett par gånger och röt åt honom att lägga av. Han sprang och gnäggade hela tiden efter sina vänner (det brukar han inte bemöda sig med) och backade ner i diken. For även uppför en slänt men dit ville inte jag så han fick så ordentligt hoppa ner igen. Knasboll.

   Han skötte sig mycket bättre på hemvägen och vi stannade ett tag för att kolla på en ganska stor del av grannens kor som hade bestämt sig för att göra en utflykt, på andra sidan staketet. De var intressanta tyckte Greger men han följde ändå mer än gärna med mig hem efteråt. Som synes blev det fotografering i hagen när allt var klart.

Bild 1: Närbild på Gregers mule. Det går ungefär lika bra att ta kort på honom som på hundarna. Så fort man trycker på avtryckarknappen så har man plötsligt en nos/mule där det förut var ett helt huvud. Mystiskt...

Bild 2: Hela gänget samlat på en enda bild!

Bild 3: Bästa vännerna. Tänk att jag har TVÅ hästar som är världens bästa..;)

Bild 4: Jag och Greger. Bry er inte om min skitiga och osminkade look. Kärlek..<3

Bild 5: Greger kliver på fint efter Daphne som galoppade iväg. Han skulle nog passa på att ragga lite.. Vårkänslorna spirar för fullt...

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag har oxå varit ute i det härliga vädret.
Tränat med Berra, ja det var han som fick göra jobbet, jag såg mest på och berömde. Ska bli kul att komma och kolla på Greger o dig nu när ni lärt känna varandra lite mer. Kram Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0