Sarah vs. Greger??

Kiropraktorn har varit ute nu och hittat en hel del som är konstigt.. Eller en hel del var väl att överdriva eftersom det bara satt i nacken. När han var ute för två veckor sedan ungefär så satt det i korset och ingenting i nacken. Mystiskt. Obehagligt var det i alla fall tyckte Greger men accepterade behandlingen ändå.

Hoppas på att det går över snart och att det inte blir värre. Skulle det vara så att han är trotsig så tar jag tag i det problemet och därmed basta. Jag vill bara vara säker på att han inte har ont först så att man kan räkna bort det problemet. Jag vill inte att det ska bli värre liksom. Fördelen med Greger är att man aldrig är rädd för honom så även om han skulle hitta på något dumt (om det nu är trotsåldern som smugit på) så behöver man inte känna sig osäker. Bara att bita ihop och kämpa på. Hur det än är så kan jag lova att jag är den mest envisa av oss två. Det lär han bli varse i så fall.

Kommentarer
Postat av: Carina

Klart man trotsar när man inte känner sig fräsch. Jag är i alla fall sur o grinig o vill inte göra en massa jobbiga saker när jag har ont.

Lyssna på din häst, han är ju faktiskt väldigt tydlig. O varför tvivla när du anlitat en kiropraktor som faktiskt hittar felen. Jag körde över Rajjis massor med gånger innan jag tog honom på 100% allvar. Så gott som alla sa att han var trotsig, tuff, dum osv. Dumma jag köpte ju alla experters råd o förklaringar. Nu lyssnar jag hela tiden på honom. Så fort jag märker ngt så söker jag hjälp o visst är det precis så som han visar mig.

Det kommer att bli bra med Greggan, sitt lugnt i båten.

/Carina

2008-07-27 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0