Matte lockar faktiskt

Idag blev det bara borst och mys. När jag skulle ta in herr G från hagen skulle han precis dra i gång lekrunda 120 (?) med sina isiskompisar Toppur och Brennír.

Jag kände inte riktigt för att gå i mellan tre jämnåriga bushästar (som visserligen är snällare än kattungar men dock lite större) utan ropade på Greger. Som nonchalerade mig totalt och bara sneglade på mig i ögonvrån. For iväg en bit och hoppade uppochner i luften några gånger.

Efter ett par minuter blev jag så arg på honom att jag sa röt i: "Nä nu struntar jag i dig, du får klara dig utan borstning idag!" och stampade ilsket iväg därifrån.

Då hörde jag en Greger gnäggning, följt av Gregertrav. Han bestämde sig visst för att matte är rätt så bra ändå. Toppur tyckte att han också skulle få följa med men det tyckte inte Greger alls. Jag är ju faktiskt bara hans så han la öronen bakåt och klapprade med tänderna emot honom.

Sen gick vi in och myste så mycket som bara Greger och jag kan.

Kommentarer
Postat av: Myra

Men har ni TVÅ isisar!!?
Kan du inte be om lov att få visa upp dessa snyggingar på din blogg? Eller blir Greger sur då??

:D

2008-02-13 @ 20:47:22
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Sarah

Myra: Hehe, ja nu har vi två isisar. Ska nog gå o visa upp dem litegrann, Greger tycker om att visa upp sina vänner. ;)

2008-02-14 @ 12:06:24
URL: http://cancan.blogg.se
Postat av: Myra

Trevligt. :)

Ge nu Greger en morot i form av ett hjärta idag.
Happy Valentine på er, Love Birds. ;)

2008-02-14 @ 12:58:44
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0