Lydia och Borka

Ja det här inlägget har inte det minsta med Greger att göra. Fast eftersom jag har två bloggar och det här är min Gregerblogg (alltså en hästblogg) så åker det här inlägget in i vilket fall.

Tog en sväng med bilen ut till Hogstad för att se på när Lydia, mitt kusinbarn red lektion på sin Borka. Hamnade först på Sharpman där jag fyndade ett fint schabrak till Greger* (ojdå, kunde visst inte hålla mig från att skriva om honom ändå...) och sen begav jag mig till ridskolan som ligger ett stenkast därifrån ungefär.

Kan inte säga annat än att Lydia är hur duktig som helst, trots Borkas försök att visa sin tuffaste sida. Han är hingst nämligen och vårkänslorna spirar... Lite väl mycket ibland kanske.

Så här fina var de i alla fall:

                  


*ett tillfälligt tillstånd av sinnesförvirring gjorde att köpet genomfördes. glömde helt enkelt bort de femhundraelva schabraken jag redan har i min ägo....


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket otroligt sött litet ekipage!

2008-05-04 @ 08:08:04
Postat av: Wicke (Jeanettes kompis)

Händer det där med schabrak o dyl dej med? Jag AVSKYR när det händer. Och mej hände det rätt ofta medan Abbey fanns. Minnet sviktar om vad som finns hemma när ögat ser nåt nytt! :)

2008-05-04 @ 18:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0