Han är lite bättre än alla andra för alltid

Dålig update igen.

I morgon kommer i alla fall kiropraktorn och knäcker Greger lite. Det kan han behöva min lilla halta prins.

Inte så farligt som det låter (hoppas jag) men han markerar i högervarvet och nu vill jag få ordning på det. Friserade honom idag inför morgondagen (han måste ju se fin ut när han får besök) men det kunde lika gärna varit. Visst är manen kortare nu men inte mycket finare. Matte är inget vidare på att klippa jämnt så nu får vi hoppas att han inte blir mobbad i hagen av resten av gänget.

Annars går allt finfint. Fäller gör han som jag vet inte vad men det har ju sin charm också. Våren är på väg på riktigt och vi njuter i solen samtidigt som jag tuggar både grus och päls mellan tänderna i mina febrila försök att få fram hans korta, glänsande sommarpäls.

Det tar sin tid men den som väntar på något gott (får jobba ihjäl sig)...

Kommentarer
Postat av: Carina

För vår del är fällningen nästan ett minne blott. Bara ben o lite på rumpan kvar.
Ses i morrn!!
C & RR

2008-04-06 @ 00:17:25
Postat av: Myra

Jag rekommenderar helklippning på vårkanten. Sååå smidigt. :)

Hade kiropraktor ute till Fru Silversvart efter att jag köpt henne. Hon hade roterade kotor och bäcken. Men två knackningar, tre laserbehandlingar och en massa massage senare så var hon som ny.
Greger kommer fixa till sig galant. :)

2008-04-06 @ 11:39:42
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Myra

Och akupunktur ett pat gånger också. Det glömde jag. :)

2008-04-06 @ 13:08:30
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0