Stängselrullarna från helvetet

Tänkte ta mig en någorlunda arbetsam ridtur idag och begav mig till ett fält ett par hundra meter ifrån stallet. Vi kom halvvägs ungefär sedan blev det stop och hopp och backen i.

Tönt-Greger som tittar fram då och då dök upp lagom till att vi skulle passera några stängselrullar som legat där de ligger i 25-30 år minst. Med andra ord så har Greger passerat dem ett antal gånger också men idag hade de tydligen förvandlats till stängselrullarna från helvetet eller något.

Fast det hade ju kommit snö på dom också... Hoppade i alla fall av och gick förbi och vet ni vad?

De morrade inte ens åt oss. Ändå var de precis lika farliga på hemvägen.

Ridturen i övrigt var mycket trevlig och givande. Jag älskar min häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0