Baby, I´m the worrying kind

Okej, jag orkar bara engagera mig i Gregers blogg då och då. Just nu är det lite jobbigt då jag är orolig för Greger. Han har fått tillbaka grejjen i korset vilket gör att han nästan är påväg att resa sig om man rider honom. Senast jag red tänkte jag bara skritta lite lugnt eftersom han helst av allt vill aktivera sig egentligen men då gick det inte alls utan slutade med att jag fick gå hem. Stackaren har ont. Kiropraktorn kommer i morgon och hjälper inte det blir det besök hos tandläkare Tell. Hjälper inte det i sin tur så blir det veterinärundersökning från hovar till öron.

Inte alls kul när han inte mår bra. Dessutom märks det tydligt att han saknar riktiga lekkamrater i hagen a´la hans isiskompisar som flyttat från stallet. Så just nu går mamma Sarah mest och bekymmrar sig tyvärr. Borde kanske börja samla frimärken istället.

Kommentarer
Postat av: Myra

Dessa underbara djur, som man ömmar för dem.

Mycket glädje bjuder de på, men hjälp vad de kan oroa en också.

Hoppas ni reder ut detta, utan allför långa kringelikrokar. Tänker på er!



Kram

2008-07-16 @ 14:27:01
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0