Underbar höstdag!

Det är precis så här som jag vill att hösten ska vara, sol, hög & klar luft och ingen blåst samt underbara hästar.
Greger & jag och Marie & Lancer gav oss iväg på en tur ner till Medhamra.
Greger tyckte att det var jätte spännade och traskade på glatt. Han var jätte duktigt nere vid R 50 trots att det kom både vanliga bilar och en lastbil med fladdrande pressening som dessutom var "så snäll så" och la sig på tuttan men lille Gregge han bara stod där och tittade.
Sedan travade vi (vinglande och lite snubblande) oss runt gärderna men med ett väldigt glatt humör i det härliga vädret.
Lancer (snart 15 år) tyckte att det var många saker som var läsklga längs vägen men inte Greger inte. Det enda som var lite läskligt var en stor sten som låg ute i sjön (den kunde ju ha hoppat upp och slagit honom i huvudet).
När vi kom hem till stallet igen så var vi båda lika glada över att ha varit ute i det underbara höstvädret.
I bland är livet helt underbart.

Tack & hej från
Mormor Mia

Kommentarer
Postat av: Carina

Guud va glad jag blev när jag läst hela inlägget i bloggen och det var "mormor" som ridit. Förstår att inte Sarah får ha Greggan för sig själv.
Kram Carina & Rajtan Tajtan

2007-10-06 @ 19:59:31
Postat av: Sofia

Haha jo jag förstår vad du menar med 25 årig ridskolehäst ;) Hur gammal är han? Några särskilda planer för honom? Jo det går jättebra på träningar, men du kanske läst i mitt senaste inlägg så presterar han inte lika bra på tävling =/ Men men, det är ju en vanesak inte mycket att haka upp sig på ;)

2007-10-07 @ 18:08:23
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0