Back in buisness

Nu är jag tillbaka efter en veckas semster i Lagos, Portugal. Enligt familjen valde jag rätt vecka att åka bort för här hemma har vädret varierat mellan snöstorm, spöregn, blåst och fruktansvärd kyla. Det kan ju tilläggas att jag legat och latat mig på stranden varje dag i en veckas tid under klarblå himmel strålande sol och med en mild bris som fläktade skönt när det blev för varmt.

   Så Myra (http://myrasmysterier.blogg.se) nu blir det upptåg igen, det är bara det att min mamma är lite dålig på att uppdatera och att jag innan jag åkte iväg bara var trött på allting och inte orkade engagera mig. Men nu blir det andra bullar för jag har saknat min häst något så grymt under den här veckan, så nu slipper han mig inte i första taget! Stackaren kommer ångra den dagen han blev min. ;)

Nu ska jag snart upp och pussa ihjäl sötnosen.

Kommentarer
Postat av: Myra

Nice to have you back! ;)

Jag har... eh...
varit ute och filmat igen. Sitter just nu och väntar på att det ska laddas färdigt på youtube, så ska ni få se sen. Hihi

2007-11-11 @ 19:44:22
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0