Lite bättre, lite närmare, ännu sötare..:)



Första bilden föreställer bästa kompisen Pingu, som också hör till vår familj sedan 13 år tillbaka och resten är Greger som synes. Världens sötaste, bilderna gör honom dock inte rättvisa för han är ännu finare i verkligheten.

  Har nu under de senaste dagarna inte gjort så mycket mer än vad vi gjort innan. Promenerat med både sadel och träns, vilket inte var några som helst problem. Det enda som var jobbigt under den turen var att Greger var okoncentrerad pga regn, mörker samt två andra hästar i paddocken samtidigt. Speciellt kärleken Lady var intressant och han ville hellre gå och glo på henne istället för att lyssna på mig aom klafsade runt med honom i lervällingen. Då var jag lite besviken på honom eftersom han skött sig så bra de andra dagarna. Menmen han var jätteduktig dagen efter så jag får väl acceptera att även Greger har sina dåliga dagar...;)

   Idag kom han till mig i hagen när jag ropade på honom. Han lekte med Pingu längst bort i hagen men avbröt leken och traskade ner till mig istället. Då blev mitt hjärta varmt och smälte ännu en gång. Det behövs inte mycket för att dagen ska vara räddad. Idag borstade jag bara på honom inne i boxen men det gjorde honom inte så mycket. Det var mysigt det också tyckte både han och jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sööööööötis! Han har verkligen sådär snälla ögon :D Vi ses nästa vecka! kram f

2007-03-08 @ 15:18:09
Postat av: Hanna Sundberg

Hur söt som hellst ju!!

2007-03-13 @ 16:50:21
Postat av: Sarah

Hanna: Visst är han det! Du får komma och hälsa på någon dag..:D Länge sedan vi sågs!

2007-03-13 @ 18:38:43
URL: http://cancan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0