Som Emil i Lönnerberga ungefär

I brist på inspiration att skriva om något särskilt och tristessen som följer på att vara sjuk tänkte jag dra upp några saker som Greger har lyckats med under de snart 6 månader som han har varit i min ägo. Och som han har lärt sig, på gott och ont.

- Bada framhovar i vattenkar är mycket skönt, pedikyr någon?

- Bita tag i (Maries) ryktstenar, tugga av hälften och sedan svälja. det är ett under att han inte har åkt på någon konstig sjukdom än...

- Lärt sig öppna platshantagsgrindar, ni vet sådana man sätter i elrep som grindar. Ännu har han inte (tror jag) försökt sig på att öppna de grindar som det faktiskt finns el i men det kommer nog. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om han dessutom undviker en elchock. Han har tur den grabben.

- Sparka fotboll med megastora saltstenar som ligger på marken (okej saltstenssparkande hästar förföljer mig).

- Gå in i transporter själv, med lite vägledning (Yeiii!!)

- Gå in i husvagnar (mindre yeiii..).

- Dra omkull mormor Mia med hjälp av hennes egna skosnören.

- Bita hål på ryktlådelock.

- "Döda" oskyldiga ting såsom vojlockar.

- Hoppa in i buskar när andan faller på, och jag sitter på ryggen.

- Få alla att älska honom hur klåfingrig, översocial och irriterande han än kan vara.<3

Han är lite som Emil i Lönnerberga med alla sina hyss. Dessvärre tenderar han att göra om hyssen flera gånger om när han väl lärt sig dem, istället för bara en gång som Emil. Jaja, älskar honom ändå. Min Silvergreger.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hahaha...
Misstänker att vi i släkten lyckas hitta de här översociala, klåfingriga pojakarna. Jag syftar på Elon och RayRay.
De livar i alla fall upp tillvaron =0)

2007-09-01 @ 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0