Kort inlägg

Okej, nu orkar jag faktiskt inte skriva några längre inlägg. Så kort sammanfattning om denna dag:

Innan jag körde ett träningspass med honom, vid borstning och påselning så att säga, då var han mycket billig och hade någon kommit med ett bud hade jag sålt honom på två röda. Efter passet älskade jag honom igen. Tömkörningen fungerade suveränt bra och vi travade på volter och serpentinbågar tills JAG höll på att dö av andnöd. Min kondis är inte den bästa...

Ni förstå säkert att jag egentligen inte vill sälja honom alls, och det ska jag inte göra heller. Men just då hade jag god lust....

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad duktiga ni är!!!
Kram Carina

2007-04-14 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0